Bezmaksas tūrisma mārketinga apmācības Aizkrauklē

Zemgales Plānošanas reģions projekta “Starptautiskais kultūras maršruts “Baltu ceļš”” ietvaros organizē un ielūdz Jūs uz  ceturto apmācību ciklu:

Īsumā par šī apmācību cikla lektoriem:

Lolita Ozoliņa – komunikācijas eksperte, jaunu zīmolu un produktu komunikācijas stratēģiju izstrādē un projektu vadīšanā. Organizācijas attīstības apmācību programmu vadītāja.
Vieslektore Latvijas kultūras akadēmijā un RISEBA.

Edgars Ražinskis – dabas tūrisma zīmola “25wolves” līdzdibinātājs un bloga “100 Latvijas dabas brīnumi” autors. Vieslektors BA “Turība” un “Vidzemes augstskola” ar tūrisma organizēšanas saistītās programmās, pasniedzot kursu “pārdošanas prasmes”. Vairāku gadu garumā vadījis mārketinga komunikāciju viesnīcu ķēdē “SemaraH hotels”. Mārketinga un tirdzniecības vadītājs SIA “Gandrs”.

Jānis Nīmanis – zīmola “Autine” (http://www.johnneeman.com/lv) līdzdibinātājs un kalējs. Uzņēmums nosaukts par godu 12. gadsimta Autines pils novadam, kura vēsturiskajā teritorijā tas izveidots. Turpinot gadsimtiem senās amatniecības tradīcijas un kombinējot tās ar mūsdienīgu, Ziemeļeiropai raksturīgu dizainu, tiek radītas lietas, kurās apvienojas senie aroda noslēpumi, roku darbs un labākie materiāli, ko piedāvā 21. gadsimts.

Viens cikls notiek 3 dienas. Pirmās divas apmācību dienas ir semināri, bet trešā diena – pieredzes apmaiņa uz identificētiem “Baltu ceļš” tūrisma objektiem.

Reģistrēšanās līdz 8.martam šeit:

https://goo.gl/forms/RUiCmwF3njjgKrsh2

Dalība ir bez maksas un jebkuram interesentam.

Anna Builo-Hoļme,
Zemgales plānošanas reģions